Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Introductie vanuit Nova Scotia

  • Peter

    Hallo daar!

    Op 20 Februari 2002 ben ik met m'n gezin naar Nova Scotia Canada ge-emigreerd. Ik heb dus 10 jaar ervaring met werken en wonen in Nova Scotia.

    Ik ben werkzaam als verkoper bij een auto dealer hier in Nova Scotia. Uit ervaring weet ik dat het vrij lastig kan zijn om de juiste beslissing te nemen als het om autos gaat wanneer je net bent ge-emigreerd. Het is wellicht prettig om te weten dat er een Nederlands talige contact is hier in Nova Scotia die hulp kan bieden op dit gebied.

    Ik bied een service aan voor Nederlands en Duits talige klanten die naar Nova Scotia, New Brunswick of Prince Edward Island (willen) emigreren of hier een vakantie verblijf hebben of willen kopen.

    In de praktijk werkt het als volgt. Vooraf leggen we telefonish of e-mail contact waarbij specifieke wensen met betrekking tot het type auto worden uitgewisseld. Ik verschaf informatie over beschikbaarheid, prijs, onderhoud, eventuele winter stalling etc.. Ook beantwoord ik vragen m.b.t. verzekering, registratie en nummer plaat etc. Verdere invulling hangt af van de wensen van de klant. Flexibiliteit en maatwerk zijn de key woorden in mijn aanpak. Mijn meest recente klanten, een stel uit Belgie, heb ik zelfs afgehaald van het vliegveld met de Jeep Patriot die zij via mij hadden aangeschaft.

    Mocht je interesse hebben in deze service, reply dan in deze topic of stuur een e-mail aan pwezelenburg@gmail.com

  • Ton

    Wat ik Maarten ook al eens heb voorgesteld:

    Maak een mooie route door Nova Scotia,Pei en New Brunswick met alle bezienswaardigheden en laat de gasten met een gehuurde auto van PETER reizen van B&B naar B&B.

    Er zijn blijkbaar nog meer Nederlanders die een B&B hebben in Nova Scotia, PEI of New Brunswick.

    Je eigen (Nederlandse)reisprogramma compleet aan te bieden, alleen nog een gunstige vliegmaatschappij b.v. Iceland air en het pakket is compleet. Probeer het eens.

    Werkt het, dan kun je het programma zo aanbieden aan elk ander land.

    Wij hebben Nova Scotia, Pei en New Brunswick per camper gedaan en vonden het een van onze mooiste reizen.

    Ton